Monday, July 28, 2008

Feeling....

Monday! Blues jer pagi-pagi time sampai kat opis. Tapi tak leh nak layan blues lelama sgt... abis jer segelas susu coklat anlene... dah start dah keje ngan tender belum siap lagi dan rupa-rupanyer dateline HARI NIE!!! awatla lembab sangat aku wat keje... anyway, siap gak akhirnya.

But yang paling best sekali ialah sepanjang hari nie aku feeling jer melayan kerja2ku dengan ditemani oleh suara2 romantik lagu2 dr filem SinDarEla... aduss... esok dah last episod la beb!
Aku tak tau la org lain nyer pendapat, tapi aku mmg suke giler ngan citer2 si Ezad nih. sampaikan aku boleh menangis bersungguh-sungguh mase scene Butang mati... huhuhu.... Memang layan....jiwang, cool, easy and its fun! tak de la tersangat-sangat tipikal kemelayuannyer mcm kebanyakan citer2 melayu... maybe sbb aku nie mmg la sgt kurang menonton citer2 melayu. kenape ek? korang pk la sendirik... and ape lak pendapat korang?
anyway, for a start, korang boleh enjoy ngan lagu nie... and, Daa....aku nak layan feeling jap before balik.... Aku Sindarela Acoustic

No comments: