Friday, February 27, 2009

Same feeling?

Hai all...
today is my last day working with DEFTECH.
I'm gonna miss my family members in here, but my friends, I have to go. Pray for me, pray for my luck in my new place and I promise not to forget how lucky I am to have you as my family friends...
early this morning while blog hopping.... I was so surprise reading Ida's blog... the words she shown... is actually the same as what I am feeling right now. Pelik gak... we are not twins that always share the same feelings... but it happens kan kan kan?
so my dearie friends... enjoy reading...

For Someone I Love,

Yup, aku sayang kamu bangat loh!
dan kerana aku sayang kamu,
tiada lain yang ku pinta selain melihat kamu gembira dan bahagia.

walaupon kebahgiaan kamu merubah apa yang sedia ada antara kita.
namun aku akan tetap rasa gembira kerana kamu bahagia.
kerana aku x pernah lihat kamu sebahagia ini.
dan kebahagiaan kamu adalah kebahagiaanku jua.

oleh itu,demi kebahagiaan kamu,
biarlah aku mengundur diri.
aku lebih rela begini.
kerana aku tidak akan pernah dapat memberi kebahgiaan itu.

kerana kasih sayang ku padamu
hanya setakat kasih sayang seorang sahabat.
tidak akan pernah lebih dari itu.

kecapilah bahagiamu....
walaupun tanpa aku disisi.
jangan kau pinta yang lain,
kerna ia sukar bagiku.amat sukar.
terlalu sukar.

ku harap kau mengerti dan hormati keputusan ku.
namun ketahuilah sahabat,
kamu tetap sahabat yang aku sayang.
sampai mati,kamu tetap sahabat.

1 comment:

Anonymous said...

Salam Lina

U dah kena tag dgn I tau.. jgn lupa jwb..

sedih juga luahan perasaan tu ye.

Jangan la sedih sedih..
life must go on sis.